Loại hình
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
06/05/2025
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
- Quảng Nam
The Technician, Service Desk will be the 1st point of technical resource for users, ensuring solutions of escalated issues are achieved with a suitable outcome. The role is focused upon day to day delivery of technical support within a fast-paced environment with attention to detail and accuracy. The nature of the business requires a high level of problem-solving ability, time management and initiative.
Duties may include but not limited to:Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!