Tải app JobsGO

IT Helpdesk

Wilmar CLV Wilmar CLV
  • Hết hạn trong 10 ngày nữa
  • Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    14/05/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - 235 Nguyen Van Cu street , Nguyen Cu Trinh, Dist.1, HCMC

    Việc làm Hồ Chí Minh

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    1. General Duties

    a. Drive end-user satisfaction by receiving, managing, prioritizing, escalating, closing and communicating about tickets from colleagues and vendors.

    Ensure a swift and efficient resolution of issues by proficiently and consistently resolving issues for all supported solutions and quickly assigning/escalating more complex issues to product teams.

    Provide high quality self-service channels or resources by e.g., authoring, editing and publishing knowledgebase content.

    Work towards a culture of self service, automation and waste reduction.

    Asset management, including maintenance of computer and mobile inventory, printers and other hardware items.

    Support in infrastructure project at respective office/factory.

    Install, configure, and maintain desktop PCs, notebooks, file servers, network cabling, software (commercial and in-house applications) and peripheral equipment such as printers, fax machines, photocopiers, etc.

    Development and maintenance of department procedures and reference documentation. Prepare and update system configuration documents. All technical documents must be written in English.

    Yêu cầu công việc

    • A Bachelor's degree in computer engineering, Computer Science, Telecommunications Engineering or related field.

    • Hardware troubleshooting: Understanding of computer hardware components, peripherals, and troubleshooting techniques to diagnose and resolve hardware-related issues.

    • Networking basics: Understanding of fundamental networking concepts like TCP/IP, DNS, DHCP, and Wi-Fi to assist with network connectivity troubleshooting.

    • Experience of Microsoft Windows Server and Linux. Familiarity with different operating systems such as Windows and macOS including installation, configuration, and basic troubleshooting.

    • Understanding of common security threats, such as malware and phishing, and knowledge of basic security practices to protect systems and data.

    • Knowledge of O365 and its components.

    • Have knowledge of ITIL, ITSM and ISMS.

    • Have ability to work under high pressure environment. Ability to proactively identify problems/ circumvent roadblocks to deliver solutions on time.

    • Have good communication & presentation skill, good problem-solving skill.

    Quyền lợi được hưởng

    Premium Healthcare Insurance
    Annual Learning & Development plan (Local and Overseas)
    Monthly company premium products

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Wilmar CLV
    Chào đón bạn đến với

    Wilmar CLV

    Lĩnh vực:
    Kinh doanh
    Quy mô:
    >500 nhân viên
    Địa chỉ:
    Royal Tower, 235 Nguyen Van Cu, District 1, HCMC
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume