Loại hình
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
04/06/2025
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
- VISTA Building, 19 Tan Cang St., Ward 25, Binh Thanh Dist., HCM City
Đang phân tích CV...
Reviews issues and contacts customers to understand issues.
Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
Must have:
Nice to have:
Salary offer: from 20 - 26 million gross
Salary at 100% during the probationary period
90% contribution of the gross salary to social insurance
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Training will be offered
Full working equipment will be provided Annual Health Checkup
Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
16 - 28 triệu VNĐ
Thỏa thuận
10 - 23 triệu VNĐ
Từ 7 triệu VNĐ
7 - 9 triệu VNĐ
6 - 12 triệu VNĐ
Thỏa thuận
8 - 10 triệu VNĐ
Thỏa thuận
Đến 20 triệu VNĐ
Thỏa thuận
19 - 24 triệu VNĐ
20 - 28 triệu VNĐ
20 - 24 triệu VNĐ
17 - 19 triệu VNĐ
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!